چگونه میتوان خرید لباس موفقی داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : ipooshak

انواع تیشرت ها از پرطرفدارترین لباس های مردانه هستند که رنگ های گوناگون در طرح های متفاوت دارند. به دلیل تنوع بالای تیشرت ها انتخاب آن گاهی برای افراد مشکل است. تیشرت ها انواع گوناگونی از یقه را دارا هستند مثل یقه هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده. شما می توانید برای خرید تیشرت تناسب آنها با اندازه طول گردن و سلیقه خود را در نظر بگیرید. به طور کلی خرید لباس نکات بسیار زیادی دارد که در این مقاله به بررسی چند نکته از آن ها خواهیم پرداخت.

برای انتخاب تیشرت به چه مواردی باید دقت کرد؟

برای خرید تیشرت و به طور کلی خرید لباس بهتر است جنس های مختلفی مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) که با کیفیت هستند را انتخاب کنید و در انتخاب یکی این تیشرت ها به نوع پوست و راحتی خود دقت نمایید.



تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که اندازه اندام و فرم بدنتان باشد و از پوشیدن تیشرت تنگ و یا گشاد خودداری نمایید. اندازه تیشرت باید متناسب با اندازه بالاتنه شما باشد و آستین آن نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. برای خرید تیشرت و به طور کلی تر خرید لباس چون معمولا نمی شود آنها را پرو کرد آن را روی تن خود اندازه بگیرید و با تیشرت روی تنتان مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

هنگامی که کمد لباس شما مرتب باشد می توانید تشخیص دهید که به چه لباس هایی نیاز دازید در این صورت با فکری باز خرید می کنید. سعی کنید از لباس زیر مناسب استفاده کنید زیرا تاثیر زیادی روی فرم لباس شما در بدن دارد. داشتن اعتماد بنفس بسیار مهم است زیرا اگر لباسی را بپوشید و اعتماد به نفس نداشته باشید هیچگاه حس خوبی نمی توانید در آن لباس داشته باشید.

 

بهتر است وقتی به خرید می روید لیستی را از قبل تهیه کنید تا بدانید به چه لوازم و لباس هایی نیاز دارید. سعی کنید از تست کردن همه لباس ها پرهیز کنید و لباس هایی که علاقه زیادی به آن دارید را پرو کنید.

انتخاب لباسی که مناسب سن شما باشد تاثیر بسیار مثبتی دارد و شما را جذاب تر نشان می دهد. وقتی لباسی اندازه تان نمی شود اصرار به خرید آن نکنید زیرا در هر صورت ان لباس در تن شما زیبایی چندانی ندارد.

چگونه میتوانید یک خرید موفق داشته باشید؟

 بهتر است با ذهنی باز به خرید بروید و خودتان را به لباس هایی که از قبل داشته اید و یا استایلی که همیشه دارید محدود نکنید. استایل های جدید را حتما تست کنید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید و همیشه با یک استایل دیو همیشه با یک استایل دیده نشوید.

C:\Users\Maedeh\Desktop\wardrobe-clothes.jpg

حتما در خرید لباس تنوع طلب باشید و لباس هایی که از طرح های مختلف و رنگ بندی متفاوت هستند استفاده کنید. زیرا هم برایتان تکراری نمی شود و هم کمد لباسهایتان تکمیل و زیبا می شود.سعی کنید از فروشگاه های بزرگ خریداری کنید زیرا تخفیفات خوبی را ماهانه و یا فصلی برای مشتریان خود دارند. در این صورت هم خریدی عالی انجام داده اید و هم لباستان را مبلغ کمی تهیه کرده اید.

در آخر ...

شما می توانید خرید خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک انجام داده و از کیفیت لباس هایی که تهیه می کنید لذت ببرید. ایران پوشاک دارای جنس های مرغوبی می باشد و می توانید به آن اطمینان کنید.








:: برچسب‌ها: خرید لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: